Flere medlemmer har etterspurt et sted å dele lenker til «Ideas» på Oracle Customer Connect.
Dette er måten Oracle bruker for å samle inn forslag til ny, endret eller forbedret funksjonalitet, spesielt i SaaS-produktene.
For å få den nødvendige oppmerksomhet til disse forslagene, trengs «Votes» (stemmer) fra flere kunder enn den ene som foreslår ideen.
OUGN ønsker derfor å etablere et sted for å samle lenker til slike forslag fra OUGN-medlemmer, og oppfordrer alle medlemmer til å stemme på disse.
- Enhance drill-through report functionality in Essbase freeform
Telenor har støtt på at Drill-through i Essbase/EPM har større begrensninger i Essbase i Oracle EPM Cloud enn i on-premise Essbase, noe som gjør arbeidet til deres brukere vanskeligere. - Need to back date a checklist
Posten Bring ønsker å kunne sette startdato på sjekklister i HCM Cloud tilbake i tid for å underlette oppfølging av sykefravær - Purchase order line sequence is not following the Dropship sales order line sequence
Når Telenor oppretter en drop-shipment salgsordre (SO), altså salg av varer som skal leveres fra vår leverandør direkte til kunde, så konverteres denne til rekvisisjon (PR), slik at det blir laget en innkjøpsordre (PO). Mange av disse SO’ne har mange linjer, gjerne 100+. Dessverre legges det inn pris manuelt på SO’n fra PO’n som er laget i etterkant. Problemet er bare at disse linjene fremkommer hulter-til-bulter, og at vi helst skulle ha dem i samme rekkefølge som SO’n. - CAMT054 Format as Bank statement file format
Standardformat innen ISO20022 fra norske banker. - Automatic renewal of vanity domain certificates in VBCS
LOfavør ønsker seg automatisert sertifikathåndtering i VBCS som de bruker som medlemsportal/Min Side. - Embed message on page to inform LM that first LM role needs to be assigned and then PaTAM role
DNV ønsker at det gis litt mer bakgrunnsinfo når man skal behandle en forespørsel om rolletilgang. - Easy maintenance of property appearance across viewpoints in one place
DNB ønsker en enklere oversikt over hvor «Properties» i Enterprise Data Management er brukt. Denne er blitt levert (i form av en nedlastningsbar rapport).
For å sende ytterligere forslag til denne listen, send et kort sammendrag til styret i OUGN.
Dersom du mangler tilgang til Customer Connect (dvs ikke får opp innhold på lenkene over), så finnes informasjon om hvordan man melder seg på.